cinderella (Y)

uke aku tau tajuk aku cam apa gi an .. ^^
peduli hape .. it's just a title ..

uke .. cmnie citer dy ..
td gi sunway ngan mak , eman , n ecah .. then ecah ajak masuk kedai baju tu .. (dy buat sale giler .. rasa cam x nk kuar dari kedai tu je)
then , sementara tunggu dy belek2 n try nerai bju .. aku pun jln2 mengelilingi bju yg aku rsa mmg aku x kan beli .. tp tiba2 , aku rsa cam ada something panggil2 aku .. so aku pun usha .. then BOOOOMMMM !!!! 

waaaa ! bju tu lawa giler .. then aku pun mengusung bju itu ke dlm bilik persalinan .. lepas try aku show kat mak .. mak terkejut n muka x yah ckp la .. aku igt nk marah .. then mak kata "ADIK ! LAWA NYA ! .."

then aku pun happy utk beberapa saat smpy mak ckp "len kali mak beli k" .. huhu .. sedeh nya :'(

sebab mak nk beli bju kat ecah .. so aku pun mengalah ..

tp kan .. klau nk ikut kan .. byk kali dh mak ckp cmtu ..

kata bju ecah susah nk cari .. alasan tu telah diguna pakai dari aku tadika lg .. hmm .. akhirnya aku hanya dpt bju ecah yg dh lama ..

k .. x kisah la .. utk kakak ku apa saja pun boleh .. =)

uke .. balik kepada tajuk tdi .. actually aku rsa cam cinderella bila pkai bju tu .. #ceh aku prasan LAGI !
tu ja sebab aku buh tajuk cinderella .. hehe (^^)Y

No comments: