S.O.S !!!!


korang !! tolong ! help ! A.S.A.P !! aku x tau nk raya kat mna nie .. huhu .. kat kmpg mak ke kmpg abah .. huhu ..
#kecoh la pompuan nie .. dua2 kat perak kan ?!! = ='

malas la nk pikir .. hmm ..

uke !

esok ada latihan teater .. mula2 aku nk jadi penari @ pelakon .. tp oleh sebab aku bubuh pengarah pentas .. cikgu pun ambik aku .. sebab x ramai yg nak .. then ada jawatan baru yg ditubuhkan ..
last2 aku adalah ...........
*drum roll pleaz*

timbalan bendari ... hahhaha tu je .. hmm .. apa la aku nie .. -.-

uke , memandangkan masa cemburui kita , so kena tulis sikit ja ari nie ..
#selamat la otak korang kan ..~.~

uke , stakat nie aku dpt kertas math n markah kasar chemist ..

MATH ~
kmi dpt ari khamis , burn gi ambik kertas .. then balik2 dy jerit kat aku
"aku x puas hati ngan ag ! .. cmna ag dpt 90 lebih .."
i was like huh ? hmm , org blakng la tu ..

then , teacher vas panggil aku  "siti amira .."
aku gi la ambik , aku dgr org cakap wow , waa , gila sumer ada la ..
aku tgk markah , 93% .. !_!

aku tgk nma ulang2 kali .. mcm salah org ja ..
diana puji tp aku mcm bt0l ka aku dpt 93 nie ?

klau math form 1-3 mungkin la bley percaya coz x byk beza waktu skolah rendah ..
tp yg form 4 nie berBEZA sgt kot .. bley la ada jugak la sma ..
n i get 93% ... waaaaaaaa!!!

but still , my father didnt praise me .. he said when he was in high school , he always get 99 n 100 ..
*n its in our blood yadayadayada .. (my mom said)

waktu exam awam abah dpt am 1 .. tp kenpa am aku fail yg lepas ? T.T


uke ! CHEMIST ~

chemist aku dpt tau aku 43% .. bley la .. at least aku lulus .. next exam , aku target 5A+ ..
insyaallah !

wa chao dulu ~
peace ! (Y)
p/s : my birthday lgi 10 hari .. !! ari selasa tau ! muahhh ! ^3^

No comments: