Coretan Hati


now i still cant see my clear skies, but nevermind. i might see the rainbow. someday. =)

tahu x? satu perkataan mampu ubah segalanya. percaya?

cerai.

i hate this word! so much. cerai bg byk sgt effect kat aku.
sejak f1 smpy skarng. still x recover lg. tp x nk tunjuk.

dulu waku f1 smpy f3 aku buat perangai sgt2. tanda protes kat mak abah la konon. tp sebenarnya tanpa sedar perbuatan aku tu bg mak abah lg sedih. hmmmm. those days. full with bad memories.

aku x paham. knapa, klau suka, cinta, syg, x mengaku je. knapa lebih pilih ego? yes. mmg kita kena ada jugak ego. tp klau dh smpy tahap cerai, knapa x jujur je? why mom? why dad?

hmm. nevermind. lets forget everything n keep moving forward. shall we?
x pe. sebelum aku kahwin, aku akan pastikan mak n abah kawin balik or at least diorng ada org nk jga. klau x pun, bg diorng jadi jiran? duk umah sebelah2. hahaha.
tp uke je. kdg2 raya, abah dtg umah mak mkn2. mak buat bekal kat abah bila masak sedap2. sweet gitu. tp tu la. masing2 berkeras lg. puas dh tnya. sama ja. mak kata tnya abah, abah kata tnya mak. hmm. duk pusing lagu tu laa. x dak lagu len. haihhh.

kak aku dh nk kawin dh nie katanya. entah la. awal lg kak oiii. adik aku pun mcm awal je kawin. eh? aku tinggai sorng. lol. x pa la. pi la. i still x puas lg jdi anak mak n abah. masih x puas lg abah berletiaq. masih x puas lg mkn mak masak. everything. tp smpy satu tahap, mungkin. aku jugak terbang meninggalkan sarang yg dibina indah. bila tiba masanya nnty. =)

-S.A.-

No comments: