shopping!

(aku suka ltak gmbr yg x dak kena mengena)
tdy pergi Jusco ngan abah .. abah n eman shopping , aku gayut ngan adila .. haha .. smalam gi landmark ngan zulaikha .. mmg abis duit aku utk langkawi ! hahha .. k aku bankrupt ! hmm lgy satu masalah ialah adila .. sbenarnya bukan adila tp ada la .. uke , tu bukan point dy .. tp point dy ialah walau apa pun masalah yg dtg hadapi lah dgn tabah dan tenang .. ape yg terjadi ada hikmah nya .. ape yg berlaku mungkin d' best utk diri kita n org len .. take it and face it without turn it into black .. k aku mrepek ! aku tau ! i get that a lot ! maksud aku ialah jgn keruh kan lgy keadaan malah try jernih kan dy .. lgy satu aku benci dengan org yg x nak dgr penjelasan dlu .. hey!! itu kenyataan la .. well sikit la .. hmm .. x psal2 aku emo .. k skarang aku ada memory n pendrive ! aku beli ngan duit aku sendry ! hahha bangga gler .. sebab aku kan syg duit sikit .. (spe x syg duit woiyy?)
k kpda si dy yg hanya aku n adila ja yg tau , go to hell ! .. k0 igt k0 bg0s sgt ? mach0 sgt la buat cmtu kat p0mpuan .. aku benci gler ngan ag tau !!!!
k2 post2 or aku akan lbey mrepek !

No comments: